جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
آخرین اشعار ناب محمد رضا لطفعلی آینه (دل نواز)
|
منو لبخنده هر روزه . منو خوشحالیِ ممتد
منو احساسِ زیبایی . که انگار از بهشت اومد
منو بارونِ آرامش . که می باره رو هر لحظه م
منو یک عشق رویایی . که به چشمات می ورزم
به من انگیزه می بخشه . نوازش کردنِ عکسات
نشستن توی تاریکی . به یاد آوردنِ چشمات
کناره خاطراتِ تو . وجودِ من بهاری شد
تمامِ خوابِ من هر شب . به یادت انحصاری شد
هنوزم دیدنِ عکسات . واسه دردام تسکینه
تو که خوشبختی آرومم . آخه معنای عشق اینه
تو که خوشبخت باشی من . نمی تونم جدا باشم
ازین لبخندِ هر روزه . ازین رویا که همراشم
با عرض سلام
خواستم بابت حضور کم رنگم به دلیل مشغله های فراوان از شما دوستان قدیمی عذر خواهی کنم
امیدوارم همه شما عزیزان روزی بتونید اشعار خودتون رو به چاپ برسونید و در زمینه ی شعر به درجات بالایی برسید
فرا رسیدنِ ماه مبارکِ رمضان رو تبریک عرض می کنم
در پناه خالق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.